Doja Cat - Kiss Me More (One Take)
1:25
Doja Cat - Streets (Lazerbeak Remix (Audio))
3:28
Doja Cat - Streets (DJ Sliink Remix (Audio))
2:16
Doja Cat - Streets (Ape Drums Remix (Audio))
2:57
Doja Cat - Streets (Disclosure Remix (Audio))
4:16
Doja Cat - Streets (Official Video)
4:34
преди 3 месеца
Doja Cat - Say So (MTV EMA 2020)
4:07
преди 7 месеца
Doja Cat - Freak (Audio)
4:47
преди 10 месеца
Doja Cat - Say So ft. Nicki Minaj
3:28
преди година
Doja Cat - Say So (Official Video)
3:56
преди година
Doja Cat - Streets (Audio)
3:48
преди година
Doja Cat - Say So (Audio)
3:59
преди година
Doja Cat - Talk Dirty (Audio)
4:04
преди година
Doja Cat - Cyber Sex (Official Video)
3:02
Doja Cat - Better Than Me (Audio)
3:25
преди година
Doja Cat - Won't Bite (Audio) ft. Smino
3:18
Коментари
iamoixan
iamoixan преди 11 часа
Put your head on my shoulder.....
Alessandro Machado
Alessandro Machado преди 11 часа
Tcheca com tcheca balança essa perereka kkkkkk
lilibeth lopez
lilibeth lopez преди 11 часа
😲 wow 🥺
lola
lola преди 11 часа
this songs feels so nostalgic for some reason……..
Jaismy Ortega
Jaismy Ortega преди 11 часа
Jay park
Taleya Peterson
Taleya Peterson преди 11 часа
This girl is lit 🔥
Rachel Marron
Rachel Marron преди 11 часа
This song is fire but its retail mall music. That one song they play over and over that drives employees crazy. This Forever 21 music.
Nico Romero
Nico Romero преди 11 часа
Doja *always* understands the assignment.
Dinda Kusumawardani
Dinda Kusumawardani преди 11 часа
waiting for planet her
Lucas Dantas
Lucas Dantas преди 11 часа
Who is that boy with blue hair???
KevAcademia
KevAcademia преди 11 часа
I had a dream I was that guy 😩
Ifw.trapzz
Ifw.trapzz преди 11 часа
why she crawl like dat when she said damn papa u a sum🤣
Karma
Karma преди 11 часа
Had to put this on loop😩
slushy
slushy преди 11 часа
Those poor background dancers lol
Jose mario Torres E
Jose mario Torres E преди 11 часа
0:09
Daniel Bustos
Daniel Bustos преди 11 часа
wtf?
yusameow
yusameow преди 11 часа
I KNEW I SAW GRIMES OMG YES
ariana akins
ariana akins преди 11 часа
Why she look better blue 😂😂
Hellen Jones
Hellen Jones преди 11 часа
LYRICS FOR MY PEOPLE WHO DON’T UNDERSTAND HER ALIEN TONE ❤️ [Intro] Yeah [Chorus] Wanna know what it's like (Like) Baby, show me what it's like (Like) I don't really got no type (Type) I just wanna fuck all night Yeah-yeah, oh-woah-woah (Oh, ooh, mmm) Baby, I need to know, mmm (Yeah, need to know) I just been fantasizin' (Size) And we got a lotta time (Time) Baby, come throw the pipe (Pipe) Gotta know what it's like (Like) Yeah-yeah, oh-woah-woah Baby, I need to know, mmm [Verse 1] What's your size? (Size) Add, subtract, divide ('Vide) Daddy don't throw no curves (Curves) Hold up, I'm goin' wide (Wide) We could just start at ten (Ten) Then we can go to five (Five) I don't play with my pen (Pen) I mean what I writе Yeah-yeah, woah-woah-woah I just can't help but bе sexual (Oh) Tell me your schedule (Yeah) I got a lotta new tricks for you, baby Just sayin' I'm flexible (I will) I do what I can to get you off (I will) Might just fuck him with my makeup on (I will) Eat it like I need an apron on (Yeah, oh) Eat it 'til I need to change my thong (Yeah, ayy) We could do it to your favorite song (Yeah, ayy) Take a ride into the danger zone You know my nigga be buggin' me I just be wonderin' if you can fuck on me better Itchin' for me like an ugly sweater Need it in me like a Chuck E. need cheddar I need to know [Chorus] Wanna know what it's like (Like) Baby, show me what it's like (Like) I don't really got no type (Type) I just wanna fuck all night Yeah-yeah, oh-woah-woah (Oh, ooh, mmm) Baby, I need to know, mmm (Yeah, need to know) I just been fantasizin' (Size) And we got a lotta time (Time) Baby, come throw the pipe (Pipe) Gotta know what it's like (Like) Yeah-yeah, oh-woah-woah Baby, I need to know, mmm [Bridge] You're exciting, boy, come find me Your eyes told me, "Girl, come ride me" Fuck that feeling both us fighting Could he try me? (Yeah) Mmm, most likely [Verse 2] Tryna see if you could handle this ass Prolly give his ass a panic attack Sorry if I gave a random erection Prolly thinkin' I'm a telekinetic Oh, wait, you a fan of the magic? Poof, pussy like an Alakazam I heard from a friend of a friend That that dick was a ten out of ten I can't stand it, just one night me Clink with the drink, gimme a sip Tell me what's your kink, gimme the dick Spank me, slap me, choke me, bite me (Ew) Oh, wait, I can take it (Ah) Give a fuck 'bout what your wifey's sayin' (Yeah) [Chorus] Wanna know what it's like (Like) Baby, show me what it's like (Like) I don't really got no type (Type) I just wanna fuck all night Yeah-yeah, oh-woah-woah (Oh, ooh, mmm) Baby, I need to know, mmm (Yeah, need to know) I just been fantasizin' (Size) And we got a lotta time (Time) Baby, come throw the pipe (Pipe) Gotta know what it's like (Like) Yeah-yeah, oh-woah-woah Baby, I need to know, mmm
Leandry La Rosa
Leandry La Rosa преди 11 часа
she still looking pretty in that ugly ass outfit
Claire John
Claire John преди 11 часа
Yass Queen
Gold Shawty
Gold Shawty преди 11 часа
ew this is gross but a scene on this and tell your friends by The Weeknd the same all these artists sus asf
Clear's O Baby A Triple
Clear's O Baby A Triple преди 11 часа
this is so gender
Sophia Estrada
Sophia Estrada преди 11 часа
I just know Grimes ate this up
dylan vasey
dylan vasey преди 11 часа
I see her name means weed in Mexican. Funny how there's no claims of cultural appropriation here eh?
Liams Clan
Liams Clan преди 11 часа
Roller skating in the summer
Evelyn Vaughn
Evelyn Vaughn преди 11 часа
That’s so cool how she got Ryan Destiny✨ AND Grimes👽 to be in this video. 😆
Azinha
Azinha преди 11 часа
hm
dylan vasey
dylan vasey преди 11 часа
Two chords, basically a stripper and an 808 ...... This apparently is music.
The K¡N7
The K¡N7 преди 11 часа
Mi reacción al ver lo khe significa en español re turbio
Nina berrote
Nina berrote преди 11 часа
I’m convinced she uses crack to make her songs cayse they’re so addictive 😭
Nataly Quirumbay
Nataly Quirumbay преди 11 часа
DIOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SignalAmp
SignalAmp преди 11 часа
Damn Doja fuxkin me up RN!
ines fz
ines fz преди 11 часа
I like how they put an Asian model xD
Koriander Yander
Koriander Yander преди 11 часа
Hes so fine
aunthau MV
aunthau MV преди 11 часа
Doja should perform in Believers Beach! Anyone?
dreamsatnight
dreamsatnight преди 11 часа
okay but how often do you see an asian man be the center of desire and lust in mvs in the western world? love love love this representation.
Selina Sarex
Selina Sarex преди 11 часа
!!!!!!!! wauw shes begninning to make better music !!!!!!!!
shannan - lindi
shannan - lindi преди 11 часа
Might finally be hearing the appeal
Monica X
Monica X преди 11 часа
Wish i could live in a future like this 😩
Lorival Silva
Lorival Silva преди 12 часа
Tcheca com Tcheca balança essa perereca o meu nome é Dany bond e eu tenho uma prechecaaaa
Lucia aylen Gonzalez
Lucia aylen Gonzalez преди 12 часа
I loved it
RAMZET South Side
RAMZET South Side преди 12 часа
B E S T
nibblet bibblet
nibblet bibblet преди 12 часа
God I love this song
Thomas Gamarra
Thomas Gamarra преди 12 часа
Aquí por el meme de Stewie bailando jsjs
Bokuto Butt
Bokuto Butt преди 12 часа
Sis really said "astronaut in the ocean" XD 10/10 her song are amazing!
Nizar Nour
Nizar Nour преди 12 часа
😘😘🥰❤❤❤❤
Shayra Sophie Sanguino Sanabria
Shayra Sophie Sanguino Sanabria преди 12 часа
AMO ESTA CASION
Bryan Yepez
Bryan Yepez преди 12 часа
Who’s here to see Doja Cat’s dance moves
Rochile
Rochile преди 12 часа
thats the guy from grey's anatomy omg
West Lee
West Lee преди 12 часа
I want to be Doja Cat when I grow up <3
COMMENTMAN
COMMENTMAN преди 12 часа
34 200 000
Nai S
Nai S преди 12 часа
this aestethic is everything im very hyped for the album
Itz MK Groove
Itz MK Groove преди 12 часа
Hey everyone Be sure to follow me on IG @blavk_hxllywxxd for good music and Such
Aditi Bora
Aditi Bora преди 12 часа
This is probably how a pink lip gloss sounds like
Aaron
Aaron преди 12 часа
She’s like.. perfect. Talented
theshortdarkeye
theshortdarkeye преди 12 часа
I’m jealous of the guy
rdv sous la lune
rdv sous la lune преди 12 часа
i want to twerk on this song for my crush
lol muah
lol muah преди 12 часа
0:54
TAM_LEO
TAM_LEO преди 12 часа
This is so smooth. her rap part is too 🔥🔥
Aaron Estrella
Aaron Estrella преди 12 часа
Top
Jose Lopez
Jose Lopez преди 12 часа
2 weeks 1M WOOOOOH
Mae Davis
Mae Davis преди 12 часа
"When they said level 69 unlocked" and doja laughed. Yall childish, I LOVE IT❤❤❤
he he
he he преди 12 часа
OHH DAMNNN THIS IS GOODDD WTFF
I_LIKE_KPOP_FLAVORED_SOUP
I_LIKE_KPOP_FLAVORED_SOUP преди 12 часа
IM BERE BC OF GISSELE BUT WOAH THIS IS A VIBEEEEEEE!!!!!
Ahm ed
Ahm ed преди 12 часа
An African passed through here I'm ready, too
Emanuel Palacios
Emanuel Palacios преди 12 часа
Baby 🌌
NoNStop
NoNStop преди 12 часа
bgpost.info/post/vLptz57Obpudsp8/video
NICOLE Townsend
NICOLE Townsend преди 12 часа
ok i like
Sydni Murray
Sydni Murray преди 12 часа
Can we talk about this gorgeous man she picked for lead role☺️
Wayne Filkins
Wayne Filkins преди 12 часа
SZA can't act half the time then overacts the other half
Zaila Maza
Zaila Maza преди 12 часа
2050:
Bruno Furtado
Bruno Furtado преди 12 часа
She's fucking hot man
Nina Rizki S
Nina Rizki S преди 12 часа
ok giselle
Marie Müller
Marie Müller преди 12 часа
This Song is how to get clamydia and AIDS by having sex with strangers U dont know. Sexual diseases is a thing
Mohamed Akroub
Mohamed Akroub преди 12 часа
The intro brooo
Vanessa Rodriguez
Vanessa Rodriguez преди 12 часа
Eee
wolfstar_ is_superior
wolfstar_ is_superior преди 12 часа
✨l e v e l 6 9 , u n l o c k e d✨
Diana Felizia
Diana Felizia преди 12 часа
Why is she green