MİLYONERİN ELMASLARINI ÇALDIM 💸 - Minecraft

  Показвания 831,944

Ferited

преди 27 дни

MİLYONERİN ELMASLARINI ÇALDIM 💸 - Minecraft
ABONE OL: bgpost.info

#ferited #minecraft
Videolarımdan ilk sen haberdar olmak istiyorsan, kanalıma abone olmayı unutma! Videoların daha hızlı gelmesini ve beni desteklemek istiyorsanız videoya yorum yazmayı ve like atmayı ihmal etmeyin.

İLETİŞİM & İŞ GÖRÜŞMELERİ:
hostileinvader [@] gmail.com

INSTAGRAM: feritedyt

- TÜM VİDEOLARIM: bgpost.info/cd/UUKizsKkBBjuEoY_fgRx-4QQ

- ZENGİN VS FAKİR: bgpost.info/cd/PLBVzIcp71vhE7S-0DjB4iDrLFi5RqjGHI

Ferites Kanalı (2. Kanalım): bgpost.info

Bu kanalda Türkçe dilinde yetişkin bireyler için hazırlanmış, eğlenceli Minecraft videoları bulabilirsiniz. Kanalımın en sevilen serilerinden biri olan Zengin VS Fakir Hayatını ve onların Minecraft Maceralarını lütfen izlemeyi unutmayın. Sizleri seviyorum.

Коментари
meryem avcılar
meryem avcılar преди 8 часа
Bu çok güzel bir fıkra feritet
gülten kuş
gülten kuş преди 3 дни
6yy
Ayhan Ayhan
Ayhan Ayhan преди 4 дни
🇹🇷
Ayhan Ayhan
Ayhan Ayhan преди 4 дни
Eslem❤️
Ayhan Ayhan
Ayhan Ayhan преди 4 дни
Eslem🖤🖤
Halime Karakurt
Halime Karakurt преди 6 дни
Ferited Ailesi Ölmez Bu Savaş Bitmez
umut kenger
umut kenger преди 6 дни
Abone like
Zeynep Musayev
Zeynep Musayev преди 6 дни
💸💰💰💷💷💷💷💵💶💵💶💵💶🌮💶💵💶💵💶💵💶💶💶💶💵💵💶🛩️🛩️🛩️🛩️🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🌷🤑🌷🌷🤑🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️🛩️
Rehman Məmmədov
Rehman Məmmədov преди 7 дни
abi bumayınkraftın adınelütfən söyleyin
MONTAJ STARS
MONTAJ STARS преди 9 дни
PATRON SUS
Eyüp İlker
Eyüp İlker преди 11 дни
Yuıojoo😎📲⬇️↖️🎹⛸️ymftfthjnkllnfdfbyjcygymuvmujvkubıljjh
Ozlem Kocabasilar
Ozlem Kocabasilar преди 11 дни
Benim adım Ensar seni çok seviyorum videolarını hep izliyorum
Ozlem Kocabasilar
Ozlem Kocabasilar преди 11 дни
Ben seni çok seviyorum
korku aramalar
korku aramalar преди 14 дни
Allah herkesin orucunu tutar amin inşallah
Elif Karakaya
Elif Karakaya преди 14 дни
Feritedosurumuye
Eladin Ehmedov
Eladin Ehmedov преди 14 дни
Keşqe yorublarıra bakmasaydım yene aynı yorumları
Mehmet Vural
Mehmet Vural преди 14 дни
Facebook en çok tercih edilen modeller ve yatak odası dekorasyonu ile birlikte ak parti ilçe adayları belli o en çok tercih edilmektedir ve yatak odası takımı alanlar için nasıl bir şey yok bir eğitim bir sen de gitme ne olur ne olmaz diye düşünüyorum ama yokmuş gibi en büyük sorunu yok bir ay 🌙🌒🌙🌙 bu nedenle bu nedenle bu nedenle bu nedenle e eir bu konuda eğitim almış olduğu karar verdi
Mehmet Vural
Mehmet Vural преди 14 дни
Âşık olduğu gibi bu konuda eğitim kurumları işletmecia bir masal Y bir şey yok bir şey yok bir eğitim tüm ürünler dükkana git ara bul oyunu ile birlikte yazmalısınız bir masal anlat ki o resimleri için bulunan videolar bir masal Y bir şey yok bir eğitim bir sen de gitme favori aramalarım bu 👺👺👺👺👺👺👺👺👺 olan tüm 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Gunel Sariyeva
Gunel Sariyeva преди 14 дни
Tarlanin patronu çok pis yapti bir defada çans
Dasqin Ibrahimov
Dasqin Ibrahimov преди 16 дни
Salan
Neriman Mehtiyev
Neriman Mehtiyev преди 16 дни
Allah her kesin orucunu kabul etsin abi market acsana
Ümitmemet Bulut
Ümitmemet Bulut преди 17 дни
Abi ben seni çok seviyorum
CRAFTMAN AİLESİ
CRAFTMAN AİLESİ преди 18 дни
Orucunuz Kabul Olsun
MaviSamuray
MaviSamuray преди 18 дни
İş kalmadı tabi
Emir Turna
Emir Turna преди 19 дни
Orucunu iyi geçsin iyilik
bs kral
bs kral преди 20 дни
Orucunuz kabul olsun
Alpaslan abalak
Alpaslan abalak преди 20 дни
3:38 de clenge mi yapiyonux
Tülay Işık
Tülay Işık преди 20 дни
😊😗🙂☺️😘🙃😗😉😗🙂🍇🍎🍐🍒🥑🥔🍎🥕🍏🍌🥑🍓🍏🍓🍉🍑🍒🍐🍒🍏🍈🍓🍐🥝🍐🍒🍐🍒🍐🍒🍏🍏🥕🍓🍐🍐
Turan oyunda
Turan oyunda преди 20 дни
😯😯😯
Sadik Turan
Sadik Turan преди 20 дни
Arkadaşlar Mehtap hanım ve lahana salatası nasıl yapılır tarifi nedir malzemeleri için hemen Facebook'a rakip yok ama
Mehmet Sıddık
Mehmet Sıddık преди 21 ден
Ferite fakir farki
Miraç Uçar
Miraç Uçar преди 22 дни
Fuphınpuıpnrjgonuıuphıwujfrewpuıhermuıgrejjpıojjoıpjjıopsfewjejproıtnjıonıjonpıjosdfgnjıppınjoernjıocrjıjorfccrjjoırroıujpceujıopuıjorsıurgevıjpourjvpıuosjrjpıofjıdvjofgvsjınodrfjjıovfrspıojfgdrmmpjıfgrovepmjıpogsfrv9kkne
angel Filipov
angel Filipov преди 22 дни
FERited
livanur beyaz
livanur beyaz преди 22 дни
Çalı
Anas Ali
Anas Ali преди 22 дни
Amin
Mustafa Rüzgar
Mustafa Rüzgar преди 22 дни
Allah herkesin orucunu kabul etsin amin
MURAT
MURAT преди 10 дни
Prim olsada amin
yeşarye dağkıran
yeşarye dağkıran преди 22 дни
Tornada
Мюмюн Юзеир
Мюмюн Юзеир преди 23 дни
Азвсптпн6
BySwen
BySwen преди 23 дни
Herkes primci olmuş.
Məhəmməd Xasiyev
Məhəmməd Xasiyev преди 23 дни
Alah hərkəşi orucunu qəbul etşin 🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷💗💗💗💗💗
Zengin :D
Zengin :D преди 21 ден
Ben kürtüm
Sümeyye can kölecik
Sümeyye can kölecik преди 22 дни
Hnbnbjhnbjlkk
Sümeyye can kölecik
Sümeyye can kölecik преди 22 дни
🇦🇪🇦🇫🇦🇫🇦🇬🇦🇮🇦🇲🇦🇴🇧🇧🇦🇶🇧🇩🇦🇶🇧🇩🇦🇩🇦🇶🇦🇶🇧🇱🇦🇿🇦🇮🇦🇼🇧🇭🇦🇼🇦🇺🇦🇺🇦🇸🇦🇹🇦🇺🇦🇮🇧🇦🇧🇧🇧🇩🇧🇩🇧🇦🇧🇦🇦🇿🇧🇭🇧🇯🇧🇼🇨🇭🇧🇸🇨🇮🇨🇭🇨🇬🇨🇫🇧🇶🇧🇬🇧🇬🇨🇨🇨🇩🇧🇴🇧🇫🇧🇴🇨🇦🇫🇯🇪🇨🇪🇨🇫🇮🇬🇫🇨🇾🇧🇿🇨🇰🇨🇼🇨🇼🇫🇷🇪🇸🇪🇸🇪🇷🇪🇭🇫🇴🇫🇷🇪🇸🇬🇧🇬🇩🇬🇶🇬🇪
infm infm
infm infm преди 23 дни
💸💲ipek ıgıdygjdtfjbjchnkvıphhdyhkcgfvgdjgjvhfjchfııcyımhxgkomhcvu bir şey yok ki de bir Davutoğlu lazım ama bu kadar uzun zamandır karşıma çıkan en azından bir şey yok ki de bu konuda bir tanem anladım. ,
Guzelya Allakulowa
Guzelya Allakulowa преди 23 дни
Abi hırsızlık çok kötüdür yapma hiçkimse hırsızlık yapmasın
Aysen Memmedov
Aysen Memmedov преди 24 дни
Keris ferited hırzız ferrited
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan преди 24 дни
Abi sen neden fakir örümcek adam oldun
Hasan Topallı
Hasan Topallı преди 24 дни
Süper çaldın
sema Yaman
sema Yaman преди 24 дни
Erasm
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan преди 24 дни
Abi sen niye örümcek adam değilde normal örümcek adam olsana
Umyt Atayev
Umyt Atayev преди 24 дни
Cok guzel :)
Furkan Aykan
Furkan Aykan преди 24 дни
Pislik korumacılar
Furkan Aykan
Furkan Aykan преди 24 дни
Olan salak patron
XO EYMEN
XO EYMEN преди 24 дни
55t5tt5ttt55t5t5t55
Taner Since
Taner Since преди 24 дни
Blok vardı
Nigar Dikme
Nigar Dikme преди 24 дни
Ferited oyunun adı ne bak nolur
Ferhat HIDIR
Ferhat HIDIR преди 24 дни
Senin adın Mehmet değil senin adın Feride tamammı
Dream King
Dream King преди 24 дни
abi sen her zaman milyoner oluyosun ama digerki vidioda fakirsin anlamadım :D
Rahman Kuyukoglu
Rahman Kuyukoglu преди 24 дни
Herkezin orucu kabul etsin ALLAH
SEYHAN EREN
SEYHAN EREN преди 24 дни
Adamada elmas ver
Özgenur Özgenur
Özgenur Özgenur преди 24 дни
Allah herkesin orunucu kabul etsin amin
Tuğba Aydın
Tuğba Aydın преди 24 дни
💸💵💴💶💷💰
Rovsen Aliyev
Rovsen Aliyev преди 24 дни
abi elması çalam
Xedice Shamizade
Xedice Shamizade преди 24 дни
Allah butun muslumanlarin orucunu kabul etsin
Ahmet Senel
Ahmet Senel преди 24 дни
Yaşa feridet
Ahmet Senel
Ahmet Senel преди 24 дни
Feridet milyoner olanı stüdyosunda ama köylülerinin soymuyosum
Ahmet Senel
Ahmet Senel преди 24 дни
Feridet oynadığın oyun paralımı değilmi
Zehra komeç
Zehra komeç преди 24 дни
Komünizm
Ayşe Kılıç
Ayşe Kılıç преди 24 дни
Knk bence güvenlikleri öldür
Efe Koç
Efe Koç преди 25 дни
Arkadaşlar hesabımda 609 yazıyor onu 660 yaparmısınız.
Bədirhan mutlu
Bədirhan mutlu преди 25 дни
Profilime de 83 yazıyor bir el atında 100 olsun lütfen
ilker ödemir
ilker ödemir преди 25 дни
O
İsimsiz
İsimsiz преди 25 дни
Hırsız ferited
Muhammed 99 yıl
Muhammed 99 yıl преди 25 дни
Cok guzel
oyun delileri
oyun delileri преди 25 дни
Bo yorumu okuyan kişi allah seni korusun
Gizem Su Dönmez
Gizem Su Dönmez преди 25 дни
ABİ GÜZEL BİR VİDYO OLDU
Taha Semih Yilmaz
Taha Semih Yilmaz преди 25 дни
Bayramınız mübarek olsun
Taha Semih Yilmaz
Taha Semih Yilmaz преди 25 дни
Amin
maraqli videolarimiz burda
maraqli videolarimiz burda преди 25 дни
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑🤨👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Pitbul dünyası Tv 1
Pitbul dünyası Tv 1 преди 25 дни
Abi ben bu videoyu izlememiştim
KAOS- BRAWL STARS
KAOS- BRAWL STARS преди 25 дни
Bu yorum 2 likeyi geçmeyecek
Afra Muhammed
Afra Muhammed преди 25 дни
Abi seni çok seviyorum
Recep Kirkic
Recep Kirkic преди 25 дни
Ferited cok kotu
Ferited
Ferited преди 25 дни
Lütfen cevap ver!!
BozQurd
BozQurd преди 25 дни
Bura 2 bayraq qoyuram 🇦🇿🇹🇷 sevənlər like atsın 🤟
Ferited
Ferited преди 25 дни
Ferited abi ben seni sevdiğimden senin adına hesap açtım bazı kişiler hesabın inşaallah kapanır diye mesaj atıyorlar ama istersen hesabı kapatabilirim
ndng Aslan oyuncu
ndng Aslan oyuncu преди 23 дни
1234567789000 Jehg d
ENESÜKAS 7
ENESÜKAS 7 преди 25 дни
Ehhh yani hep aynı tarz
ali aydoğan
ali aydoğan преди 25 дни
ORUCA 1 gün kaldı ALLAH HERKESİN ORUCUNU KABUL ETSİN AMİN🤲🙏🤲🙏🤲🙏🤲🙏🤲🙏🤲🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲
Suieyman Turkahmetoglu
Suieyman Turkahmetoglu преди 25 дни
Lanet feridet
Erman Tomakin
Erman Tomakin преди 25 дни
Ruzgarkral
TUĞBERK SAMET BOZYURT
TUĞBERK SAMET BOZYURT преди 25 дни
Abi lütfen köyün linkini bırak
ULTİkege FAN
ULTİkege FAN преди 25 дни
Video at abiiiiiiiiiii videooo
EKBER
EKBER преди 25 дни
&&
Halis BULUT
Halis BULUT преди 25 дни
Amin
Elcan Avazov
Elcan Avazov преди 25 дни
Örümcek adam minecrafta senmisin
görkem Karabatan
görkem Karabatan преди 25 дни
Ferited abi kalp at lütfen seni çok seviyorum bi ara yeşillenelim
HLT TARHAN
HLT TARHAN преди 25 дни
Allah müslümanların orucunu kabul etsin inşallah amin
Dereceli Adam #Saveralph
Dereceli Adam #Saveralph преди 25 дни
knk bana abone olsana
Ali ekber Aslan
Ali ekber Aslan преди 25 дни
Abi sana katılmak istiyorum ama ücretsiz ala mıyorum benim adım ali
Sabri Karagöz
Sabri Karagöz преди 25 дни
Abi hırsız lık yapma
Dereceli Adam #Saveralph
Dereceli Adam #Saveralph преди 25 дни
KNK BANA ABONE OLSANA
Robloxparkourvideos Gümüşkaynak
Robloxparkourvideos Gümüşkaynak преди 25 дни
Aya -aağA,ayağa
Dereceli Adam #Saveralph
Dereceli Adam #Saveralph преди 25 дни
KNK BANA ABONE OLSANA
Mehmet Alp Oyun Dünyasi
Mehmet Alp Oyun Dünyasi преди 25 дни
Ddfvddd
Dereceli Adam #Saveralph
Dereceli Adam #Saveralph преди 25 дни
knk bana abone olsana
betül karatas
betül karatas преди 25 дни
abi allah herkesin orucunu kabul etsin
KÖYLÜLERİN PARASINI ÇALDIM! 💵 - Minecraft
10:07
Ferited
Показвания 2 млн.
TUZAK VS FERİTED - Minecraft
10:41
Ferited
Показвания 274 хил.
ITZY "마.피.아. In the morning" M/V
3:05
JYP Entertainment
Показвания 70 млн.
Kardeşlerim 12. Bölüm Fragmanı | O çocuk...
0:51
atv
Показвания 2 млн.
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
3:12
Doğan Music Company
Показвания 6 млн.
MİNECRAFT'ta 24 SAAT BOYUNCA DÜZ KAZDIM! 😱
20:19
Ferited
Показвания 2,5 млн.
MAFYANIN PARASINI KÖYLÜLERE VERDİM! 💵 - Minecraft
10:04
Ferited
Показвания 827 хил.
FERİTED VS MİNECRAFT #11
10:45
Ferited
Показвания 747 хил.
1000$ MİLYONER KÖY 🏡 - Minecraft
10:09
Ferited
Показвания 873 хил.
FERİTED VS PORTAL SİLAHI 🌀 - Minecraft
10:11
Ferited
Показвания 2,1 млн.
FERİTED EVSİZ KALDI ❌🏠 - Minecraft
10:21
Ferited
Показвания 1,1 млн.
MİNECRAFT AMA BLOK KIRMAK ÇOK TEHLİKELİ! 😱
13:28
Ferited
Показвания 2,6 млн.
24 SAAT BOYUNCA HER ŞEYE EVET! 😱 - Minecraft
10:17
Ferited
Показвания 770 хил.
FERİTED VS HAPİSTEN KAÇIŞ 🔒 - Minecraft
10:27
Ferited
Показвания 1,1 млн.
ITZY "마.피.아. In the morning" M/V
3:05
JYP Entertainment
Показвания 70 млн.
Kardeşlerim 12. Bölüm Fragmanı | O çocuk...
0:51
atv
Показвания 2 млн.
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
3:12
Doğan Music Company
Показвания 6 млн.
I Hosted a Fortnite Tournament, but if you WIN, you LOSE!
11:41
SypherPK
Показвания 1,2 млн.
busting ridiculous fortnite myths
15:09
McCreamy
Показвания 1,2 млн.
Jungle Warden (Clash of Clans Season Challenges)
0:44
Clash of Clans
Показвания 6 млн.
FERİTED VS MİNECRAFT #11
10:45
Ferited
Показвания 737 хил.
Minecraft's Most Unbelievable Seeds...
11:19
Sipover
Показвания 10 млн.
Among Us Oh No Oh No Oh No No No Moment #49
0:44
TWIXT
Показвания 2,6 млн.