Enes Batur - Ayaz (Official Video)

  Показвания 28,698,709

Enes Batur

преди 16 дни

Spotify’da dinle : bit.ly/AYAZ
Enes Batur Medya ve WeLog'un Yapımcılığını üstlendiği ''Ayaz'' isimli tekli çalışması, Enes Batur Medya etiketi ile Enes Batur BGpost Kanalı ve Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Beni bu günlere getiren, benim ben olmamı sağlayan, vatan uğrunda her türlü fedakârlığı göstermiş Babam için hazırladığım Ayaz Klibini umarım beğenirsiniz. Sizin desteğiniz oldukça her zaman en iyi işleri yapmaya ve en iyi olmaya devam edeceğiz iyi ki varsınız canım ailem!
Apple Music: apple.co/3aCgEkH
Fizzy : bit.ly/3kaPAMw
Tüm Dijital Platformlar : backl.ink/142636119
Söz & Müzik: Oğuzhan Salihoğlu (Decrat)
Aranje: Berk Kirtiş
Mix: Utku Ünsal
Mastering: Emre Kıral
Solo Keman: Mert Kemancı
Gitar: Doğukan Aydın
Solo Kaval: Türker Dinletir
Yönetmen: Said Ateş
Kurgu: Enes Batur x ThePostBrothers
Senaryo: Enes Batur
Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
Kayıt: Beatbase Music Production
©️ 2020 Enes Batur Medya
℗ 2020 Enes Batur Medya
"Ayaz" şarkı sözleri ile
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Solup Gider Benliğimiz Belki Kadın
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Gözlerine Sakla Beni Deli Kadın
Kalk
Gülüm Koşup (Gülüm Koşup)
Yaptığım Hata
Yıllarım Yalan
Sensiz Bir Hayat
Dengemi Bozar Özlemin Canım Yakar
Ahhh
Hikayeler Var (Hikayeler Var)
Yalan Onlar Bak
Gönlüm Yanacak
Uzak Durma
Cananım Hasretim Zarar Ömrüme Kalan
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Solup Gider Benliğimiz Belki Kadın
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Gözlerine Sakla Beni Deli Kadın
Ne zor
Yokluğun Acısı
Hep Meyhane Köşelerinde Kalan
Gençliğimin Yarısı
İçinde Kanasın
Sevginin Yarası
Umuda Ayaz Vuracak
-
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Solup Gider Benliğimiz Belki Kadın
-
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Solup Gider Benliğimiz Belki Kadın
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar
Siyah Sayfaları Yırtıp Yakıp At
Harca Anıları Eline Kalanları
Gözlerine Sakla Beni Deli Kadın
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
Sosyal Medya:
İnstagram ► enesbatur
Twitter ► enesbatur00
Prodüksiyon: WeLog Social
Yapımcı: Enes Batur , Murat Gülek
Uygulayıcı Yapımcı: Mertcan Koca
Color : Ercan Küçük @thepostbrothers
Set Fotoğraf: Yiğit Özçiriş - Ozan Kaan Erkan - Tuğçe Çeviker
Cast : Nisan Aktaş
Yardımcı Yönetmen: Çağatay Arslan
Reji: Gökçin Dokumacı
Steadicam: Yusuf Belli
Online Edit & VFX: Melih Ahmet Özkök
Colorist: Ercan Küçük
Yapım Ekibi: Mert İnce
Sanat Yönetmeni: Sinem Şan
Set Ekibi: HG Set Grip
Işık Ekibi: Ceyhun Parlak Gobo Işık
Styling: Deniz Uzunali
Makyaj: Esin Gündüz - Burcu Kökcek
Saç: Tolga Atakan
Styling Asistanları: Kaan Yılmazcan
Stunt Team : Deep Academy
Koreograf : Ali Bahçekapılı - Şahin Karakuş

Коментари
Enes Batur
Enes Batur преди 16 дни
Ayaz Vurur Yine Donar Umutlar ❄️ Spotify’da dinle : bit.ly/AYAZ
Ebu bekir Atakur
Ebu bekir Atakur преди 4 дни
İlk olanlardanım
ela dinc
ela dinc преди 8 дни
Enes ela ev
kadir demirsoy
kadir demirsoy преди 10 дни
Aaaaaaaaaaaaw ENEES BATURRR
Hebib Esgerli
Hebib Esgerli преди 12 дни
İlkk
ali yt olmez
ali yt olmez преди 12 дни
Im
elxan aliyev
elxan aliyev преди минута
güzel ama az izlenmiş enes aabi
Salim Demir
Salim Demir преди минута
Aman gerçek olmasın allam
Perihan Doner
Perihan Doner преди 2 минути
bayildim emegi gecen herkesin emegine saglik ❄ayaz❄
TÜRKGAMER
TÜRKGAMER преди 2 минути
abi cok guzel video olmus eline emegine saglik bu sarkiyi ben bilgisayar basin uyurkan banyoda yemek yerkan okulda ve derde de dinliyorum abicim insalla yine boyle videolar cikarirsin diye umit ediyorum
İlhan Varilci
İlhan Varilci преди 2 минути
Çok iyisin enes batur
Sedreddin Nebiyev
Sedreddin Nebiyev преди 3 минути
Cok güzül abiiiiiiiii
Elsa and Anna
Elsa and Anna преди 4 минути
Seni çoooook seviyorum Enes abi😁
Emre Doğan
Emre Doğan преди 6 минути
İlk ayazımız🐺
Zerife Nesirova
Zerife Nesirova преди 7 минути
😍😍😍
Zerife Nesirova
Zerife Nesirova преди 7 минути
Dünya güzeli şarkı😍😍
Lina Ayaz
Lina Ayaz преди 7 минути
😗😗😗😗😗😗😗😗😗😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Kaan 654
Kaan 654 преди 8 минути
bgpost.info/face/QQSDqJRmQMtL8p5clxsF9g h
Ela Sezen
Ela Sezen преди 8 минути
EMEK KOKUYOR EMEK
Kaan 654
Kaan 654 преди 8 минути
bgpost.info/face/QQSDqJRmQMtL8p5clxsF9g h
Kaan 654
Kaan 654 преди 8 минути
bgpost.info/face/QQSDqJRmQMtL8p5clxsF9g k
Kaan 654
Kaan 654 преди 8 минути
bgpost.info/face/QQSDqJRmQMtL8p5clxsF9g h
Mehmetcanın dünyası Çiltepe
Mehmetcanın dünyası Çiltepe преди 8 минути
Ayaz vurur yine donar umutlaaaaaar siyah sayfaları yaaaaaa harca anıları elinde kalanları solup gider benliyimiz belki kadın. Ayaz vurur yine donar umutlaaaaaar siyah sayfaları elinde kalanları solupgider belki kadın😎😎. Abi bizde öğren diğimiz bişey var.
Eray Üstünbaş
Eray Üstünbaş преди 9 минути
Ayaz vurur yine donar umutlarrr
Semra Kılıç
Semra Kılıç преди 9 минути
💙💙💙💙💙💙💜💜💜❤️
Eray Üstünbaş
Eray Üstünbaş преди 9 минути
Mükemmelsin Enes Baturr
Beren Aslan
Beren Aslan преди 9 минути
Enes abi nisoş la çok güzel oynadınız 😍😍😍🏆🏆🏆
Aylin Amin
Aylin Amin преди 10 минути
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤲🤲🤲🤲🤲🤲👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
salih kılınç
salih kılınç преди 11 минути
Abi süper sin
Yasemin Ayar
Yasemin Ayar преди 12 минути
Çok iyi yaa 💋❤️
Eylül Ekim
Eylül Ekim преди 13 минути
Klibe agladım desem.
Ece Nur
Ece Nur преди 14 минути
Yüreğine inan ne zaman geliyor
Pembe Oyun
Pembe Oyun преди 15 минути
Doktor : 1 dakika ömrünüz kaldı Ben : Bu şarkıyı dinlemek istiyorum Doktor : ama bu şarkı 3 dakika Azrail : Bırak dinlesin zaten ömrü bu şarkıyı dinlerken geçti
Alper YILDIRIM
Alper YILDIRIM преди 16 минути
Bİ 15 M OLAMADIN ABİ :(
zeyyat çelik
zeyyat çelik преди 16 минути
Meraba
ÇALIŞKAN AİLE
ÇALIŞKAN AİLE преди 16 минути
Enes Baturun şarkıları en iyisi KRALSIN abi
Aliihsan Demiran
Aliihsan Demiran преди 16 минути
.o. .-.dera
Eylül Uguz
Eylül Uguz преди 18 минути
Odama gel enes
Eylül Uguz
Eylül Uguz преди 18 минути
Enes aşa in 1000 yorumum enesin evinde enesin şarkısı hariç açmak yasak
KADIR TAŞDEMIR
KADIR TAŞDEMIR преди 18 минути
AYAZ VE BILIYOM VE DOLUNAY
KADIR TAŞDEMIR
KADIR TAŞDEMIR преди 19 минути
EN SEVDIGIN SARKI ARTIK
Eylül Uguz
Eylül Uguz преди 20 минути
Oha ama aynı evdeyiz kardeşim
Emirhan Ak
Emirhan Ak преди 23 минути
ares hayırlı olsun reis
Emirhan Ak
Emirhan Ak преди 23 минути
👍👍👍👍
Emirhan Ak
Emirhan Ak преди 23 минути
nice
Melike Aygün
Melike Aygün преди 23 минути
Ayazlı havalarda sevdim seni , buğulu camlarda yazdım adını saydım yağmur yağarken yürüdüğümüz her adımı ♢♤
nazim bayramov
nazim bayramov преди 24 минути
azerbaycandan selam abiii 🇦🇿🦅🇹🇷
Lale Memmedova
Lale Memmedova преди 25 минути
Onlarca yorumun icinde bunu gorduysen hayatin boyunca mutluluk yakani birakmasin
Hissiz gachadamlar!
Hissiz gachadamlar! преди 25 минути
Klibi görünce aklıma ilk PUBG geldi
Ali Kutlu
Ali Kutlu преди 27 минути
şarkı açıkken yorum yazmayın çünkü arap şaçına donuyor
Ali Kutlu
Ali Kutlu преди 27 минути
Şarkının yüzünden yorum yazamıyom mesala bir yorum yazcam ayaz vurur yine donar umutlaar diyom şarkı açıkken yorum yazmayın çünkü arap şaçına dönüyor
Çağrı Kayra Ayas
Çağrı Kayra Ayas преди 28 минути
.
Rufet Haqverdiyev
Rufet Haqverdiyev преди 28 минути
Enes batur abi bən bu muziki çok sevdim be 💙❤💚
Niyameddin Rustemov
Niyameddin Rustemov преди 29 минути
Baba ya ozel sarki vay be
Çağrı Kayra Ayas
Çağrı Kayra Ayas преди 29 минути
O yazan kişi severiz snaep olamaz
Niyameddin Rustemov
Niyameddin Rustemov преди 29 минути
Coooooooook iy
tubazra Şimşek
tubazra Şimşek преди 30 минути
Çokkk güzel yaaaa kaç kere izledim
Zeynep Dulek
Zeynep Dulek преди 32 минути
Kulaklığın ilk geldiğinde senin ayaz dolunay ve o diyer şarkını dinledim hepsi çok güzel olmuş 🙃😉😊🥰☺🤗
Yüsranaz Oran
Yüsranaz Oran преди 34 минути
Abi o silah gercekmi
Beyazıt Y
Beyazıt Y преди 34 минути
ve ayaz geldi
Beyazıt Y
Beyazıt Y преди 31 минута
AYAZ VURUR YİNE DONAR UMUTLARR
Daisy Edit's
Daisy Edit's преди 34 минути
Bu şarkıyı 6 ay önce Muzik kutumda dinliyordum Nasıl oluyo lan
Yağmur Karaca
Yağmur Karaca преди 35 минути
şarkıların hepsi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel enes abi seni seviyorum
Tuba Önder
Tuba Önder преди 35 минути
enes batur seviyorum
oyun purosu2021emir
oyun purosu2021emir преди 36 минути
şarkı mükenmel abi..... abi kalp atttttttttttttttttttt................................................
Tuba Önder
Tuba Önder преди 37 минути
ie
Nisanur Yιlmaz
Nisanur Yιlmaz преди 37 минути
99449949 kez klibini izledım mukemmell olmuşş
Youtube Okulu
Youtube Okulu преди 37 минути
Bu yorumu herkes beğenecek ama kimse neden beğendiğini bilmeyecek
Ahmet mustafa Yıkılmaz
Ahmet mustafa Yıkılmaz преди 38 минути
Abi büyük hayranıyım
biyoloji
biyoloji преди 39 минути
bgpost.info/post/m5N6qonal5tkvaM/video
Nisa Bur
Nisa Bur преди 40 минути
Eline salık abi
Lavida Fizz
Lavida Fizz преди 40 минути
bgpost.info/post/k9Oi3GXVmW6VvoU/video
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız преди 40 минути
Çok iyi olmuş 5. dinleyeşim
Hasan Solmaz
Hasan Solmaz преди 41 минута
en sevdeğim şarkı
Tuba Önder
Tuba Önder преди 41 минута
atu
Nami Karakaya
Nami Karakaya преди 42 минути
Muhteşem AYAZ Abi
yumuşak jelibon
yumuşak jelibon преди 43 минути
Her seferinde daha çok öğreniyorum😒😒😒😂😂 ayaz vurur yine donar umutlar
اكشنها ياقلبي
اكشنها ياقلبي преди 43 минути
😞
Yavuz selim Akın
Yavuz selim Akın преди 43 минути
Ayazı normal sen okursak BGpost BGpost kanalar oluyor
tuncay LİCEN
tuncay LİCEN преди 44 минути
100,000,000 olunca haber verin
Yiğit Çatal
Yiğit Çatal преди 46 минути
Bir ayla teması sezdim sanki
ziyad_namiq hunbetov
ziyad_namiq hunbetov преди 46 минути
Şarkı cok güzel olmuş
RiaPuaL
RiaPuaL преди 47 минути
güzel
Badegül Boşküp
Badegül Boşküp преди 47 минути
tüylerim diken diken oldu
Vedat Demirhisar
Vedat Demirhisar преди 49 минути
Enes abi bir 15 milyon sürprizi yaparsa BGpost Türkiye patlar
RamiN AoV
RamiN AoV преди 50 минути
🤘😎👍 🩳 👟👟 azerbaycandan salamlar ✋🏼
Duru :3
Duru :3 преди 52 минути
Baya masraf ya :v Bi Müzik için :V
Servet Kılıç
Servet Kılıç преди 52 минути
€'hxfsjzu
Özkan Ata
Özkan Ata преди 53 минути
Enes senöldümü
Emey Eme
Emey Eme преди 53 минути
😍❤❤❤❤❤❤çok güel olmuş abi 🤗
ADEMBJK
ADEMBJK преди 54 минути
Bana bir şarkı çok iyiymiş
Özkan Ata
Özkan Ata преди 54 минути
Ayaz. şarkısını 2. Nerde. Benim adım. Ayaz
Beytullah Polat
Beytullah Polat преди 56 минути
Enes batur rekor kirdi ilkez kendi sarkisina olmedi👏
Yüsra Güzeldal
Yüsra Güzeldal преди 57 минути
ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ HER ZAMAN ARKANDAYIZ
Pınar Yılmaz
Pınar Yılmaz преди 57 минути
Çok güzel
Ahmet Salar
Ahmet Salar преди 59 минути
ÇOK. İYİ. SİN
aliberk küçük
aliberk küçük преди 59 минути
Ayaz şarkısı çok güzel olmuş enes abi ben alinn
Oyun Kolu
Oyun Kolu преди час
abi sen varya dünyada en iyi en yakısıklı kisisin adamsın abi
Muhamed Gozal
Muhamed Gozal преди час
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗enes abi
BLAK GİRL
BLAK GİRL преди час
EMEĞİ GEÇEN HERKEZİN ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLI OLMUŞ
ARIZALI TAKIMI
ARIZALI TAKIMI преди час
Klip muqo
Deniz Mert
Deniz Mert преди час
Aga beee
kombin zamanı
kombin zamanı преди час
Enes abi sen neden her şarkıda yaralanıyor yada ölüyorsun içim daralıyor
HAYELLERİM Türkler Rabia işareti yaptı
HAYELLERİM Türkler Rabia işareti yaptı преди час
Dediki yakinde gelicem dedi
İzzet ömer Soylu
İzzet ömer Soylu преди час
Teroris ler neden almanca konuşuyor
Arda Mert KAYA
Arda Mert KAYA преди час
Bunun gibi bir filim yapsan 50m izlenir yemin ederim
Enes Batur - Biliyom (Kamera Arkası)
12:03
Enes Batur
Показвания 13 млн.
Maraşlı 8. Bölüm
2:06:10
Maraşlı
Показвания 4,6 млн.
DIONA  - NEDOVOLEN / ДИОНА - НЕДОВОЛЕН (Official 4K video)
4:02
Dim4ou x Velikana - Prekiat Pat / Прекият Път
3:06
Dim4ou / DIM
Показвания 88 хил.
Гъмбол | Най-добрите моменти на Ричард | Cartoon Network
13:42
Cartoon Network България
Показвания 71 хил.
Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm
2:14:58
Çok Güzel Hareketler
Показвания 2,6 млн.
REYNMEN MELEK 1 SAAT
59:31
HABERİN olsun
Показвания 143 хил.
Enes Batur - Dolunay (Official Video)
03:02
Enes Batur
Показвания 139 млн.
Estetik Gece
41:34
Yunus Gümüş
Показвания 205 хил.
Eypio - Naim
03:16
netd müzik
Показвания 64 млн.
Kaya Giray - Yarınım Yok (Official Video)
03:04
Kaya Giray
Показвания 36 млн.
@Enes Batur 'un AİLESİ ''Ayaz'' İzliyor !!
13:40
Turgut Ekim
Показвания 2,8 млн.
Sakiler - Dünyadan Uzak (Erhan Boraer Remix)
04:08
Sound4Life TV
Показвания 1,6 млн.
Eminem - Till I Collapse [HD]
04:59
msvogue23
Показвания 605 млн.
DIONA  - NEDOVOLEN / ДИОНА - НЕДОВОЛЕН (Official 4K video)
4:02
Dim4ou x Velikana - Prekiat Pat / Прекият Път
3:06
Dim4ou / DIM
Показвания 88 хил.
Гъмбол | Най-добрите моменти на Ричард | Cartoon Network
13:42
Cartoon Network България
Показвания 71 хил.
Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm
2:14:58
Çok Güzel Hareketler
Показвания 2,6 млн.
RITA ORA,  DAVID GUETTA, IMANBEK - BIG FT. GUNNA [OFFICIAL VIDEO]
2:56
David Guetta
Показвания 4,4 млн.
CHUNG HA 청하 'Bicycle' MV
3:42
CHUNG HA_Official
Показвания 25 млн.
Sabrina Carpenter - Skin
3:01
SabrinaCarpenterVEVO
Показвания 14 млн.
Torino & Pashata - ДОВИЖДАНЕ [Official 4K Video]
2:57
KINGS RECORDS
Показвания 1,4 млн.
Sura Iskəndərli- Karanlık (Official Video)
4:09
suramusic
Показвания 3,8 млн.
Nessa Barrett - la di die (feat. jxdn) [Official Music Video]
3:16
Nessa Barrett
Показвания 9 млн.
DJ Snake & Selena Gomez - Selfish Love (Official Video)
3:38
DJSnakeVEVO
Показвания 4,4 млн.