Sadakatsiz 33. Bölüm

  Показвания 3,266,051

Sadakatsiz

преди 18 дни

Коментари
Sadakatsiz
Sadakatsiz преди 17 дни
💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
Beyza Nur Güner
Beyza Nur Güner преди 3 дни
@Ummuhan Kabadayı ?
Berfin GRN
Berfin GRN преди 4 дни
Atsana yeni bölümü taş olduk lan
Poyraz Çam
Poyraz Çam преди 4 дни
@Beyza Nur Güner aynen oyle de oldu
Poyraz Çam
Poyraz Çam преди 4 дни
34 nedem hala yuklenmediii
primareina
primareina преди 21 час
His birseye sasirmadim, Selcuk’un sevgilisi olmasina sasirdigim kadar😳
Yeliz’in Masası
Yeliz’in Masası преди ден
Dizide niye sniper 3d müziği gibi müzik çalıyor kdmngfodjn
ʀᴇʏʏᴀɴ❥
ʀᴇʏʏᴀɴ❥ преди ден
Merhaba, Lüften Sadakatsiz final yapmasin . Ben ve ailem diziyi cok seviyoruzzz ❤️Dizi muhtesem ❤️. Ama lütfen rica ederim sadakatsiz final yapmasin 🥺. Ben bu diziyi col seviyorum … Oyunculuk harika 👏🏽💞
1008tantan
1008tantan преди 2 дни
Haluk bey..Volkanin agzina 🤮
Fatma Percin
Fatma Percin преди 2 дни
Kimse de demiyor ki Asya Dahiliyeciydi ne ara acilci oldu¿
Esra Esra
Esra Esra преди 2 дни
dizideki tanismalar: hayatini kurtardi, ondan baska birsey hatirlamiyor. bizim gercek hayatta tanismalarimiz: tinderda gördük
Qloudy
Qloudy преди 2 дни
44:30 A2 Türkçe
Sivasabi51
Sivasabi51 преди 3 дни
Mahsuuuuuuuuuun
Büşra Arslan
Büşra Arslan преди 3 дни
Şeytan Derin'i rakip olarak görüp iyilik yap diyor artık.
The Anka
The Anka преди 3 дни
Gönül güçlü gibi bir annem olması için neler vermezdim yaaaa...
KİTAP GÜNLÜĞÜM
KİTAP GÜNLÜĞÜM преди 3 дни
Derin 🤦
Serkan Tokdemir
Serkan Tokdemir преди 3 дни
Son bölüm oynadı bari geçen haftakini atın artık off
Berk EREN
Berk EREN преди 3 дни
34 ve 35 bölümler neden yüklenmiyor?
serap Asilyürek
serap Asilyürek преди 3 дни
Başta Derin e ümit vermicektin o zaman Volkan iyice zıvanadan cikti.Asya ya duyduğu aşk deil takıntı.bu volkan tam bi ruh hastasi dengesiz.daha ne istedigini bilmeyen bir manyak.
serap Asilyürek
serap Asilyürek преди 3 дни
Volkan: Biz Bir aileyiz volkan Derin senin ailen artik.Hafizanimi kaybettin.ne kadar yanlis dengesiz adam hareketleri bunlar.önce Derin i hayatina aliyo kadinin duygulariyla onuruyla oynuyo sonra Asya ya dönüyo.Böyle erkekler 5 kuruş etmio.
serap Asilyürek
serap Asilyürek преди 3 дни
Volkan in Asya nin yanında zırt pırt olması çok saçma.iyice volkan şuurunu kaybetmiş olmalı.
Poyraz Çam
Poyraz Çam преди 3 дни
34 neredeeee
MGNDG
MGNDG преди 3 дни
admin lütfen yeni bölümü ekleyin hemen ardından izeyemediğim yerler oldu
MGNDG
MGNDG преди 3 дни
kanal d tam bir rezillik kendi sayfasina girip bakmak istedim 50 tane reklam eklemişler ve açılmıyor bile
akif ergenc
akif ergenc преди 3 дни
Ali 1 yıldır iyice mallamiş
Fidan Dal
Fidan Dal преди 3 дни
Ali zekaozurlu
Yasemin Sunbul
Yasemin Sunbul преди 3 дни
Volkanin agzindan cikan yemek parcasini görmek yerine o sahneyi bir kez daha cekseniz olmazmiydi.
Mina 34
Mina 34 преди 3 дни
Yeni bölümü seneye mi yükleyeceksinizz o kadar aceleci davranmayın amannn!!!
Arysto
Arysto преди 3 дни
volkan panik sahnelerini hiç yapamıyo
Mirza Beran Bat
Mirza Beran Bat преди 4 дни
Asya bu sezon asla rol yapamıyor çok kötü
Furkan Sarı
Furkan Sarı преди 4 дни
34 BOLUM NERDE
S. U.
S. U. преди 4 дни
Admin 34.Bölümü ne zaman yükleyeceksin ?
S. U.
S. U. преди 4 дни
admin biz her bölümde neden 1 hafta geç izliyoruz amaç ne yani abonelikten mi çıkalım? 1 hafta daha gecikmeli yüklerseniz kesinlikle çıkıcam abonelikten !!!
Tuba KAVAKLI
Tuba KAVAKLI преди 4 дни
İsmet Özel kitabını şiirini neden buguladiniz ki sevgili sadakatsiz yönetmeni
Berfin GRN
Berfin GRN преди 4 дни
Ulan yeni bölüm nerde
Ayşe Başak Gürel
Ayşe Başak Gürel преди 4 дни
Volkan ile Derin sürekli birbirlerine aşkım aşkım diyorlar. Bana çok iğreti geliyor.
y y
y y преди 4 дни
Derin cok igrenc karakter keske asya hic kurtarmasaydi onu hep kurtar hep bela olsun basina
Buse Ateş
Buse Ateş преди 4 дни
Gönül sosise benzemiş ya zayıflasın gözleri içeri göçmüş yüzü falan o kadar şiş
Buse Ateş
Buse Ateş преди 4 дни
Asyanın ayakları neden üçgen gibi yaa ayakları açık yürüyor
silac cengiz
silac cengiz преди 4 дни
Güclü teyze cok güzel kadin
ŞARKI SEVERLER
ŞARKI SEVERLER преди 5 дни
34.bölüm neden yookk
melis karahan
melis karahan преди 5 дни
34 ncu bölümü ne zaman atmayi planlıyorsunuz. Yine eski tas eski hamam pes. Dizi Türk dizisi ama Türkiye dışında her ülke zamanında izliyor biz bi hafta geç. Yazıklar olsun size.
Nisa Yılmaz
Nisa Yılmaz преди 5 дни
Derin hiç mi uyurken ayağını volkana atmıyor çok şaşkınım
sudan ucuz
sudan ucuz преди 5 дни
bu kadın uykusunda bacaklarını oynatmıyor mu :) ahahahah
melike TIĞ
melike TIĞ преди 5 дни
34. bölümü neden yüklemediniz?
Fidan K.
Fidan K. преди 5 дни
Bu dizi sayesinde resmen oğlum ve aşkım kelimesinden igrendim
pınar aydemir süsleme
pınar aydemir süsleme преди 5 дни
Bir haftadir dizinin hepsini izledim derinin oyunlari çok sıkıcı bir haftada sanki dizi ayni kaldigi yerde saydi derin derin derin
AY YILDIZ
AY YILDIZ преди 5 дни
23:50 den sonra yarıldım la gönülün gözlerin içine bakarak insan aynı suratı görmekten bıktım diyor 🤣
Yeliz Sömer
Yeliz Sömer преди 5 дни
Asya kesin oğlak burcu
Cilekila
Cilekila преди 5 дни
Yine her şey ali için..:)
sudan ucuz
sudan ucuz преди 5 дни
ALİ ASKERE NE ZAMAN GİDİYOR ACABA
Yusuf Şencan
Yusuf Şencan преди 5 дни
39:55 dikiz aynası parfümü şişesi Dikkat etsem 20 tane çekim hatası bulurum ama dikkat etmicem 😂🤣
By EyzırMen
By EyzırMen преди 6 дни
Artk asya bu bölümde ön planda olmasa iyi olur birszda derin ön planda olsun
Dere Oglu
Dere Oglu преди 6 дни
Nereye tasınıyo volkanlar
Bahar & Bahar
Bahar & Bahar преди 6 дни
Asya'nın O güzelim beğendiğimiz ferah evi koyu turuncu renkle kasvetli çok kötü bi hal almış hiç beğenmedik o nasıl bi renktir yaa ...
Nilgun Yavas
Nilgun Yavas преди 6 дни
Asya’nın evinin o yarım daire şeklindeki yerini hep merak ediyordum. Orayı bu kadar net göstermiyorlardı. O canım alanı yemek masasıyla heba etmişler. Tam köşe koltuklu keyif köşesi orası. Ama muhtemelen 🤔 çekim yaparken stün zorlayacağı için orayı pek ön plana almamışlardır. Yoksa benim düşündüğümü dizinin sanat yönetmenleri mi düşünemeyecek!!!
Rümeysa Kurtuluş
Rümeysa Kurtuluş преди 6 дни
Derin oyunculukta cidden iyi tam bir gerizekalı gibi oynuyor
Hilal Akar
Hilal Akar преди 6 дни
Ahh derin ahh
hi people
hi people преди 6 дни
Bu bölüm çok sıkıcı geçti
srvn. 06
srvn. 06 преди 6 дни
Yeni bölümleri haftanın hangi günü yayınlıyorsunuz ? 5 gün oldu hala yok. 🤔🤔🤔
Jenny Csík
Jenny Csík преди 6 дни
Ezel & Eyşan! ;-)❤️💕😘
Rabia Kardelen
Rabia Kardelen преди 7 дни
Arkadaşlar admine nazar deydirdik 34 ü atmıyor
HASAN GÜNEŞ
HASAN GÜNEŞ преди 7 дни
sadakatsız 34 bölüm neden yok kanal da
hüzün gemisj
hüzün gemisj преди 8 дни
34. Bölümü ne zaman yükleyecek siniz
Reni Denis
Reni Denis преди 8 дни
Herşey Ali için.. 😄
sonsuzluk bulutu
sonsuzluk bulutu преди 8 дни
34. Bölümü yine atmamissiniz
Saibe Yaman
Saibe Yaman преди 8 дни
Derin Tam timarhanelik zaten her rolde piskopat normal hayati dami böyle piskopat
Nilay Ay
Nilay Ay преди 8 дни
Umarım o kaza geçiren adamla Asya aşk yaşamaz adam çok tipsiz
Hafize Yilmaz
Hafize Yilmaz преди 8 дни
Hiç mi biri şu derinin ayağını gıdıklamıyor , cimcik atmıyor . Hem madem ayakları uyuşuk , o topuklu ayakkabı ları giymesi mümkün değil
Hafize Yilmaz
Hafize Yilmaz преди 8 дни
O kazadaki adam yani Aras para karşılığı gene Derinin tuzağı , yoksa o duvardan bakarken neden Aras dedi , ismini nerden biliyor
Eve Gibgons
Eve Gibgons преди 8 дни
Sanırım nazar değdirdik arkadaşlar. Niye paylaşmadılar 34. Bölümü hala
arzu C
arzu C преди 8 дни
ne sacma bolum yapmislar adam evi satiyor karisinin haberi yok karsi evi satmak istiyor baska ev alcak kocanin haberi yok eski karisi hicbirsey yokmus gibi adami eve cagirip yemek yiyor beynim yaniyo 🤣🤣🤣
Emrah Cansızoğlu
Emrah Cansızoğlu преди 8 дни
34 bölüm nerede
Seval Taş
Seval Taş преди 8 дни
Seneryo git gide Saçma ve klasikleşmeye başladı hep aynı olaylar ara sıra karakter değişiklilkleri oluyor çok nadir ekran karşısında şaşırtıyor ama her geçen bölüm daha sıkıcı oluyor yakında final yapar .
Narciss
Narciss преди 9 дни
24:42 Tükürdağ duydum asjjhgds
Caney Kayaa
Caney Kayaa преди 9 дни
34 bölümü.atmadilar 😔😔😔
So Aesthetic
So Aesthetic преди 9 дни
01:20:30 kıskançlıktan ben öldüm o ne yapsın
Aysenur Tabak
Aysenur Tabak преди 9 дни
Koskoca doçent doktor asya acil doktoru mu oldu? Bu nasıl oluuuuuyo
Busra Arduc
Busra Arduc преди 9 дни
Selçuk beni çok üzdün. Nasıl anlatayım ki bu durumu. Sanki ben bizzat yaşamış gibi oldum o kızın sevgilim diye gelip öptüğü sahnede, beynime kör kurşunlar girdi
elif ırmak
elif ırmak преди 9 дни
Asya dahiliye doktoruydu ne ara acilci oldu?
Türkan Sarak
Türkan Sarak преди 9 дни
Gönül hanımın fiziken görünümü lütfen eskisi gibi olsun rolünü çok güzel yapiyo
Rahsan Varol
Rahsan Varol преди 9 дни
Geçen hafta jet hızıyla gelen tam bölüm bu hafta neden kağnı hızına düştü?
Seda Özyıldırım
Seda Özyıldırım преди 9 дни
34. Bölümü yükleyin artıkkkkk
Irem Kayabulut
Irem Kayabulut преди 9 дни
Neden 2 34 bölüm verilmemiş yardımcı olun
Bitter Çikolata
Bitter Çikolata преди 9 дни
2. Sezonu zaten başarılı bulmadım bu geç yayınlamalarınızdan ötürü diziyi bırakıyorum bezdirdiniz ne bu saygısızlık?
Ben Nur
Ben Nur преди 9 дни
Yine başladınız bölümü bir hafta sonra vermeye dalga mı geçiyorsunuz ya🤦🤦
Ayten Rustemova
Ayten Rustemova преди 9 дни
Ay insanlar siz yene vpnle baxirsiz?
zuhr Ahbe
zuhr Ahbe преди 9 дни
Ülkemizde başarılı dizi yazarları var Bu yazan şahsiyet bence oralarda biraz çıraklık yapsın bu kadar kalitesiz iş yapmakdan kurtulur Siz ıkı sezon yazdığınız diziye bir bakın ne var ki bu dizide her bölümde yemek yiyib 2 3 gunluk saçma birbirine laf sokan konuşma uslub zaten sıfır lugat kelime dersen kültürü daracık kküçük olaylar olgular Siz bu işi bırakın günlük blokları çekseniz daha cezbedici olur
1008tantan
1008tantan преди 2 дни
Hangi dizileri önerirsiniz?
zuhr Ahbe
zuhr Ahbe преди 9 дни
Bu dizi yı yazan kişi hiç bu dizi izleme şansınız oluyor mu Bir kaç kişinin bir araya gelib Yemek yeme dızisi sabah kahvaltıs yok kahvesi yok akşam yemeği dizi de başka bir olay yok bı durum ögesi yok dizi başından beri bir kadın kıskançlık yapıyor öyle Kendi kafasına göre bu kadar dizi yı bir de satabiliyosunuz iyi iş
Helin Günyol
Helin Günyol преди 9 дни
Derin ve gönülün konuşma sahneleri çok sıkıcıı🤮😳😵
Nehir Ykt
Nehir Ykt преди 9 дни
Ya şu adamın geldiği bölümleri atlamaktan bıktım keşke gelmeseydi
Kara Gözlüm
Kara Gözlüm преди 9 дни
Aceba Gönül hamile mi 👶🤔
Can L
Can L преди 9 дни
Abi o kadar lokma bırakılmaz
Büşra Dildari
Büşra Dildari преди 9 дни
Dns ayarlarını nasıl değiştirebilirim yardım edebilirmisiniz
tufan sağlam
tufan sağlam преди 9 дни
34. Bölüm neden gelmiyo admin
Emrah Cansızoğlu
Emrah Cansızoğlu преди 10 дни
34 bölüm nerede ya
Sevda İlerı
Sevda İlerı преди 10 дни
Derinin babası bile derinin derdinden erimiş yazık ama hala derin aynı manyak
Chantima Thongthawath
Chantima Thongthawath преди 10 дни
Hi, does anyone knows where can I watch Sadakatsiz with English subtitles?? Please tell me
Red King
Red King преди 10 дни
.
ilknur karatas
ilknur karatas преди 10 дни
Cavidanın lafını hiç çekmeden dan diye söylemesi... Şahane.
tuğçe selçuk
tuğçe selçuk преди 10 дни
34 ün de tam bölümünü koysanızaaaaa,dün kaçırdımmm.
Busra Koldaş
Busra Koldaş преди 10 дни
kitabın adı neydi ta
Sherlock Sever
Sherlock Sever преди 10 дни
Gönül güçlüyü güzellik merkezinden kampanya var diye arıyolar repliğe gel 😂😂😂
Dila Danali
Dila Danali преди 10 дни
Derinin herseyi güzel de oyunculuk maalesef…
Sarı Family
Sarı Family преди 10 дни
34. Bolumu bekliyenler butonu..
JULIUS DEIN - STICKY NOTE PRANK!! 🤣 - #Shorts
0:54
Julius Dein
Показвания 54 млн.
Clash Royale: Update Teaser! The King Discovers a Secret...
1:46
Clash Royale
Показвания 2,4 млн.
JULIUS DEIN - STICKY NOTE PRANK!! 🤣 - #Shorts
0:54
Julius Dein
Показвания 54 млн.
Clash Royale: Update Teaser! The King Discovers a Secret...
1:46
Clash Royale
Показвания 2,4 млн.
SQUID GAME в The Sims 💎
24:40
Elexa
Показвания 120 хил.
Проклятието: ЕПИЗОД 1
22:16
The Boxing Antelope
Показвания 533 хил.
Genius hacks for Awkward situations #Shorts
0:55
5-Minute Crafts SHORTS
Показвания 47 млн.
Last To Take Hand Off Lamborghini, Keeps It
15:43
MrBeast
Показвания 11 млн.
Adele - Easy On Me (Official Video)
5:32
AdeleVEVO
Показвания 108 млн.